Szkolenia polecane | |
Zawieranie umów handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko przy zawieraniu umówATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Zawieranie umów handlowych- według nowych uwarunkowań dotyczących umów krajowych, z UE i z poza UE. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznego analizowania klauzul kontraktowych pod kątem niebezpieczeństw i pułapek. Najbliższy termin: 2025-09-18 - 2025-09-19 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1690.001490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta WewnętrznegoHILLWAY Training & ConsultingProfesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, efektywna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to dziś wyzwanie wielu firm. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmyHILLWAY Training & Consulting"Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. (...)" Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Telefoniczna obsługa klientaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Najbliższy termin: 2025-05-12 - 2025-05-12 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa klienta z niepełnosprawnościąKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.W 2019 r. weszła w życie ustawa o zapewnianiu dostępności osobom z różnymi potrzebami, nakładająca na instytucje publiczne obowiązek zastosowania usprawnień w tym zakresie. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Obsługa klienta z niepełnosprawnościąKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie ma charakter mieszany – odnosi się do aktów prawnych oraz dostarcza umiejętności związanej z przestrzeganiem etykiety obsługi klienta z niepełnosprawnością. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klientKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznymHILLWAY Training & ConsultingNiski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzieKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie jest praktyczne i dostosowane do realiów administracji publicznej. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Szkolenia obsługa klienta
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.